Kategórie

Ako systematicky budovať dobré meno e-shopu

Jednou z najotravnejších pochybení, ktoré som zažila zo strany e-shopov je nedbanlivý prístup k doručeniu. To, že balíček nepríde v dobe sľúbeného doručenia môže zákazníkov skutočne odradiť a to najmä v období pred Vianocami. Stalo sa mi už aj to, že zo 4 položiek, ktoré som si objednala mi prišli 2 nesprávne veľkosti a jedna nesprávna farba. To samozrejme spôsobilo, že som z e-shopu už neobjednala, pretože chybička se vloudí, ale 3 chybičky zo 4 a bez vrátenia peňazí? To už je trochu moc. Niekedy sa samozrejme stane, že nastane chyba, ale pre dobrú reputáciu je dôležité snažiť sa tieto situácie čo najviac eliminovať.

Ak vlastníte internetový obchod a radi by ste sa vyhli negatívnym recenziám o neserióznom prístupe, porozmýšľajte nad možnosťou využitia služieb stránok, ktoré sa postarajú o maximálnu elimináciu ľudskej chyby v sklade a spoľahlivé i rýchle doručenie klientom.

Pojem Fulfillment v oblasti e-shopov

Čo je to teda inovatívny Fulfillment pre e-shopy? Náplňou práce spoločnosti ecosam.eu je starať sa o vašu expedíciu a príjem zásielok a tiež ich skladovanie či reklamáciu. Všetok tovar je precízne kontrolovaný a tak sa nemusíte nedbanlivosti obávať a zároveň máte o robotu menej. Procesy, má na starosti umelá inteligencia a to práve preto aby bol výsledok pre zákazníka oveľa efektívnejší a ľudská chyba pri procesoch eliminovaná.

Ak sa pýtate koľko celá táto sranda bude stáť, spoločnosť ecosam.eu má na stránke zodpovedané všetky vaše prípadné otázky o cenníku Fulfillmentu vášho e-shopu. Môžete si tam aj vypočítať cenu práve pre vás.

Recenzie sú teraz vyhľadateľné veľmi jednoducho. V podstate je to často prvá vec, ktorú si zákazník o e-shope zistí. Tak prečo nespraviť ten preventívny krok aby vás v budúcnosti netrápili nepekné hodnotenia? Je to taktika, ktorou môžete len získať. Žiadaný efekt sa možno nedostaví ihneď, no čas ukáže, že to bola správna voľba.

    Leave Your Comment

    Your email address will not be published.*